مشهور است که جسم مناسب و سالم سلامت روان را افزایش می دهد. تمرینات منظم یک روش بسیار عالی برای تمدد اعصاب افراد است، انرژی را تخلیه می کند ، و سپس احساس سرزندگی را دوباره به دست می آورد. مزیت فوق العاده تمرینات EMS در دستیابی به این احساسات درونی در زمانی بسیار کوتاه ، آن را به گزینه ای عالی برای متخصصان درگیر، والدین شاغل و کسانی تبدیل می کند که به دنبال شیوه هایی مدرن برای حفظ سلامت خود هستند. این روش معمولا توسط افرادی استفاده می شود که مایلند تناسب اندام و فرم بدن خود را به روشی موثر، امن و سریع بهبود بخشند.

این روش تا حد زیادی در فیزیوتراپی نیز کاربرد دارد و ثابت شده است که به افراد پس از بیماری هایی که به قدرت عضلات آنها آسیب رسانده، کمک می کند. برای کسانی که آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشته اند، گام های اول به سوی راه رفتن دوباره می تواند یک مسئله باشد. تمرینات EMS به تعمیر بافت آسیب دیده و بازسازی عضلات کمک می کند.

یکی دیگر از مزایای تمرینات EMS این است که هیچ گونه فشار اضافی بر روی رباط ها، تاندون ها و مفاصل ایجاد نمی کند. در تمرینات قدرتی در باشگاه ها ، افزایش حجم عضلات با استفاده از وزنه ها به وجود می آید که می تواند منجر به فشار بیشتری به مفاصل شود. اما با تمرینات EMS، هر ‘بار الکتریکی’ نتیجه عبور جریان الکتریکی ، فشار روی رباط ها و عضلات را در حداقل مطلق نگه می دارد.

جلسات تمرین EMS تنها برای ۲۰ دقیقه است که کمک می کند بدن شما اندورفین آزاد کند. اندروفین به طور کلی به عنوان “هورمون شادی” شناخته می شود، به کاهش اضطراب کمک می کنند، خلق و خوی کلی شما را تقویت می کنند و حتی افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد. پس از تمرین EMS شما احساس سبکی و آرامش می کنید و همچنین الگوی خواب شما بهبود می یابد. مطمئنا همه چیز به شما احساس بهتری خواهد داد.

این تمرینها فقط برای ورزشکاران نیست. برای همه است! ملکه های زیبایی و مشاهیر شناخته شده این روش را به جای تمرینات ورزشی سنتی انتخاب کرده اند و بسیار تحت تأثیر نتایجی که در کاهش سلولیت، تقویت پوست و کاهش چین و چروک های ظاهری داشتند، قرار گرفته اند. EMS با تحریک بافت عضلانی عمیق زیر سطح، جریان خون را در پوست و بافت متناظر آن بهبود می بخشد. این روش گردش خون را افزایش می دهد، به حذف سموم کمک می کند، پوست را روشن تر و بهتر می کند. عضلات حجیم تر و پوست نشان میدهد که صورت صاف تر و جوان تر به نظر می رسد، چرا که جوانی و درخشندگی از نتایج تمرینات خوب و سالم است.

علیرغم همه این فوایدی که در بالا ذکر شد، فراموش نکنید که یک تمرین ۲۰ دقیقه ای می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. در Xbody، ما اطمینان حاصل می کنیم که از جلسات لذت می برید، احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنید که به سلامتی شما به بسیار کمک میکند. همین امروز برای یک جلسه تمرین تماس بگیرید!